onsdag 18. mars 2009

Litt av hvert..

Nå vil jeg ha vår jeg!
Og eneste måten å få det her hos meg,tror jeg er å lage den selv!
Så nå er det herved vår på min trapp,selv om sannheten er litt annerledes bare en meter unna...







Lurer på jeg,om denne snøen noen sinne vil smelte.. vi har da jammen kommet til 18.Mars allerede!


Men noe positivt skal jeg da finne på i dag også.. Kan jo vise fram den superfine kurven jeg fant på Fretex i går!
Og da måtte jeg jo rett og slett kjøpe med noe deilig garn i sukkertøyfarger,som jeg hekler bestemorruter av,for det har jeg jo akkurat lært meg:-)
Og se hva jeg fant i tillegg!
En lyseblå stetteskål i pressglass.. en sånn har jeg ønsket meg lenge!
Og verdens søteste lille blomsterglass.. akurat passe stort til vårens første buketter... Tror kanskje det er krystall,for det er veldig tungt..
Skal ikke så mye til for å glede meg:-)


















5 kommentarer:

  1. Ja man kan virkelig lengte etter våren nå.-...Litt varmt her inne så jeg lukket opp døren og da hører jeg det smelter...*sukk*..det er liksom noe som vekkes til live inni en da=) Digg..

    Så mye fint du fant på Fretex da...Gøy med slike funn=)

    Ha en solfull ettermiddag ett eller annet sted i Hedmark...(for der bor jeg og vettu).
    Drops som droppet innom deg en liten tur.

    SvarSlett
  2. Stemmer nok godt det med telefon inn i hus, ser det ut som. Jeg er nemlig 8 år eldre enn deg, etter det jeg kan lese i profilen din. Da ble det nok ledige muligheter på begge sider av Mjøsa på samme tid ;)

    Ja, je venter fælt på våren nå. Det blir verre og verre for hvert år. Var på Plantasjen i dag og kjøpte litt vår, men mannen(svensken) i kassa der var så gøllei at gleden med det ble borte der :(

    SvarSlett
  3. Men kära nån så mycket snö ni har , hoppas det snart smälter undan !!
    Vilka fina loppisfynd och jag gillar färgerna i dina mormmorsrutor , vad ska det bli ?
    Ha det bra !!

    SvarSlett
  4. Å som jeg misunner dere som kan å hekle. Fantastiske farger du har funnet frem til.
    Fin stettskål du har fått deg også. Jeg samler på stettskål selv, har bare 5 stk, de er så fine! Og de kan brukes til alt mulig:)

    God helg til deg fra Maya

    SvarSlett
  5. Ja er det ikke rart...
    Liker veldig godt barneleker som er litt retro og disney....Kanskje det har noe med å gjøre at vi ikke hadde slikt da vi var små...
    Og disse retro tapetene ja...Synes de er fine, men er ikke sikker på om jeg ville hatt dem hos meg. Men kanskje jeg må prøve ett sted.
    KLem fra meg=)

    SvarSlett