tirsdag 24. februar 2009

Litt lenger enn planlagt..


Siden været var så deilig i dag,bestemte jeg meg for å gå en tur.

Vi har ikke bodd her mer enn ca 1 år,og det er stadig turveier jeg ikke har undersøkt. I dag skulle jeg gå en runde som vil ta ca 1 time og et kvarter,noe som passet bra i forhold til at jeg skulle på jobb etterpå.

Men noe skjedde.. etter å ha gått og gått,og gått ennå litt lenger kom jeg ut på hovedveien.. og der skulle jeg vel ikke komme ut...et sted på veien må jeg ha gått i en sløyfe,og dermed ble turen MYE lenger enn jeg hadde tenkt..

Men men .Turen var fin den,jeg har fått masse trim,og det gikk helt fint å skulle komme en halv time senere på jobb..så da får jeg vel være fornøyd,tross litt såre ben...:-)

2 kommentarer:

  1. Hei hei! Velkommen til Bloggland, og takk for fin kommentar:)
    Blir spennende å se hva du kommer opp med her på siden din. Må si jeg kjenner meg igjen i den lille historien din. "Var det hit jeg skulle komme?", hahaha. Bra du fant veien igjen da!

    Maya

    SvarSlett